Selamat Datang

Rabu, 30 Mac 2011

Hari yang menyedihkan buat saya

Akibatnya tidak fokus membuat kerja..huhuhu.. Malam ni rasa rajin pulak.. nak basuh baju.. Bila sudah dikumpulkan semua baju..saya terus je masuk baju-baju saya dan husband ke dalam mesin basuh.. Tiba-tiba saya dengar sesuatu bunyi.. Tapi saya buat xtau je... Ingtkan benda-benda yang biasa aje... Sekali bila saya mau keringkan.... saya tengok banyak sgt kertas yang terkoyak.. Terus bagtau hubby... Dia tanya ade ambil x name tag dan buku nota di poket.. Saya baru ingat...saya lupa nk check dalam poket baju.. huhu.. Dalam seluar saje yg sy check... Rupa2 nye... benda penting sekali buku nota kecik yg di dalam poket husband saya...sgt2 penting bg dia.. Rasa bersalah pun ada... Habis di baju cebisan-cebisan kertas.... huhu.. habis rosak baju-baju saya.. Mujurlah name taq di jumpai... Kalo x..habislah kena buat lain...Saya mntak maaf sy x sengaja.. Dia maafkan.... Tapi hati ini rase sedih sgt... Maafkan ayang yer hubby... Nnt ayang ganti blk buku nota.. Tapi mgkin xkan sama ngn buku nota my hubby coz.... buku nota dia mgkn ada catatan yg penting  bagi dia...huhu..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan